Support

Welkom op onze support pagina. Hier vindt u de belangrijkste punten en veelgestelde vragen omtrent uw bestelling. 

________________________________________________________________________________________________


Bestellen

Bestellen op onze website www.elbertz.nl

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje plaatsen

  1. Zoek het artikel dat u wilt kopen
  2. Klik op ‘bestellen’ om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen
  3. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan kiest u een ‘verzendmethode’ en klikt u op
    ‘berekenen’.
  4. Vervolgens klikt u op ‘afrekenen’ rechts onderaan.
  5. Log in op 'uw account' of, als u er nog geen heeft, maak een account aan tijdens het bestellen. Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen.
  6. Is alles naar wens? Klik dan op ‘Naar winkelwagen’ 

    Stap 2: Bestelling controleren
    Controleer vervolgens uw gegevens
    In dit scherm kunt u ook een keuze maken of u het artikel 
    1. gratis wilt afhalen bij één van de Elbertsen Warenhuis filialen
    2. of dat u voor thuisbezorging kiest.

Is alles naar wens? Klik dan op ‘Verder met bestellen’.

Stap 3: Bezorg en betaalopties
Controleer uw 'bezorgadres', factuuradres en kies een 'betaalmethode' (iDEAL of overmaken).
Is alles naar wens? Klik dan op ‘Controleer & bevestig’.

Stap 4: Controleer & bevestig
Tijdens deze stap kunt u uw bestelling controleren en uw betaling voldoen.

Stap 5: Bevestiging van uw bestelling
U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.


Bestellen in één van onze winkels
Wij staan klaar om u persoonlijk van dienst te zijn en u te helpen om een passend artikel te vinden die aan uw wensen en behoeften voldoet. Bij ons in de winkels verkopen we bijna alles, behalve nee, dus iets vinden komt vast wel goed.

Stap 1: Kom naar één van de Elbertsen Warenhuis filialen.
Stap 2: Hulp nodig? Vertel een collega wat u zoekt, soort artikel, merk, prijs etc.
Stap 3: De collega gaat samen met u op zoek naar een passend artikel.
Stap 4: Passend artikel gevonden? Dan kunt u het artikel afrekenen in één van onze winkels.
Stap 5: Gelijk meenemen of op adres naar keuze laten bezorgen? Nu heeft u de keuze uit:

  1. Bestelling gratis ophalen in één van onze Elbertsen Warenhuis filialen.
  2. Bestelling op het adres naar keuze laten bezorgen.

 

Bestelling via e-mail plaatsen

Stap 1:
Stuur een mail naar: info@elbertz.nl
Stap 2: Omschrijf wat u zoekt: soort artikel, merk, prijs etc.
Stap 3: Wij gaan op zoek naar een passend artikel
Stap 4: Passend artikel gevonden?

  • Wij mailen u een paar artikel voorstellen per e-mail.
  • Incl. artikel naam, bestelnummer, afbeelding, omschrijving, prijs etc.

Stap 5: Bestellen via e-mail?
Bij uw goedkeurig bestellen wij het passende artikel speciaal voor u per e-mail.
Stap 6: bezorgen of ophalen? U heeft de keuze uit:

  1. Bestelling gratis ophalen in één van onze Elbertsen Warenhuis filialen.
  2. Bestelling op het adres naar keuze laten bezorgen. 

 

Telefonische bestelling plaatsen

Bestelt u het artikel liever telefonisch bij een van onze collega’s? Dat kan:
Stap 1: Bel het telefoon nummer: 0318 – 46 12 94
Stap 2: vertel wat u zoekt, soort artikel, merk, prijs etc.
Stap 3: de telefonist(e) gaat samen met u op zoek naar een passend artikel
Stap 4: Passend artikel gevonden? Dan heeft u de volgende bestel opties;

  1. Online bestellen
    Wij bestellen het passende artikel voor u, op onze site www.elbertz.nl.
  2. Bestellen per mail 
    Wij mailen u het passende artikel, incl. artikel naam, bestelnummer, afbeelding, omschrijving, prijs etc.
  3. Bestellen in onze winkels: 
    Wij bestellen persoonlijk voor u of samen met u het passende artikel in één van onze winkels. Met deze optie 
    kunnen wij u van de beste service voorzien en u het best van dienst zijn.


Stap 5: bezorgen of ophalen? Nu heeft u de keuze uit:

  1. Bestelling gratis ophalen in één van onze Elbertsen Warenhuis filialen.
  2. Bestelling op het adres naar keuze laten bezorgen.

 

 

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

  1. Na het afronden van de bestelling ontvangt u per e-mail een ‘orderbevesting'.
  2. Vervolgens ontvangt u een e-mail, ‘Uw bestelling wordt vandaag verzonden’. 
    Bijgaand ontvangt u de Track & Trace code en uw factuur in de bijlage. 
    (Uw factuur is tevens terug te vinden in uw portal onder het kopje ‘bestelgeschiedenis’ op www.elbertz.nl
    Met de Track & Trace code kunt u de bestelling volgen.


Als u de tweede e-mail niet heeft ontvangen, dan dat verschillende oorzaken hebben:
1. Het e-mailadres dat u tijdens de bestelling heeft ingevuld is niet juist.
2. Het is mogelijk dat uw e-mailbox vol zit.
3. Het is mogelijk dat de e-mail in uw postvak ‘ongewenst’ is terecht gekomen.

Indien deze oplossingen niet geholpen hebben, aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen.


Track & Trace code
Met de Track & Trace code kunt u zelf uw bestelling volgen. Deze code kunt u invoeren op de website van PostNL. Klik hier om deze pagina te bezoeken.

De Track & Trace code wordt automatisch gegenereerd.

U ontvangt deze Track & Trace code op de dag van de bestelling. Het tijdstip wanneer u de Track & Trace code zal ontvangen is afhankelijk van het tijdstip waarop u de bestelling heeft geplaatst. De Track & Trace code zal uiterlijk voor 22:00 door u ontvangen worden. Pas dan heeft u de mogelijkheid om de bestelling daadwerkelijk te volgen.

Het kan echter voorkomen dat u geen Track & Trace code heeft ontvangen. Neem dan direct contact op onze  klantenservice.


Bestelling annuleren of wijzigen
Het is niet mogelijk na het afronden van uw bestelling deze te annuleren of te wijzigen. Wanneer u toch een annulering of wijziging wenst kunt u uw bestelling aan de deur weigeren of indien mogelijk omruilen/retourneren in onze winkels.

Bestellingen van foto's en stomerij kunnen wij niet annuleren of wijzigen nadat u deze bestelling definitief heeft geplaatst. Ons verwerkingssysteem voor het afdrukken van digitale fotobestanden en het stomen van goederen is geheel geautomatiseerd. Vanaf het moment dat u de bestelling definitief maakt tot het moment dat de bestelling afgeleverd is, is het niet meer mogelijk dit proces te stoppen.

 

________________________________________________________________________________________________

 

Betalen

Afrekenen: in 5 korte stappen
U rekent bij ons binnen 5 korte en overzichelijke stappen af.

Stap 1:  Controleer uw bestelling, is alles naar wens?
Stap 2:  Kies voor de 'verzendmethode' 
Stap 3:  Kies de 'gewenste betaalmethode' 
Stap 4:  Vul uw 'gegevens' in en eventueel afwijkend 'afleveradres'.
tevens heeft u de mogelijkheid om extra informatie aan ons kenbaar te maken.
Stap 5:  Handel de door u gekozen 'betaalmethode' af.

Als uw betaling is ontvangen, wordt de 'bevestiging' van uw bestelling naar uw e-mailadres verzonden.  

Voor vragen kunt u, via mail of telefoon, contact opnemen met onze klantenservice.

 


Betaalmogelijkheden www.elbertz.nl webshop
Uw bestelling dient vooraf online te worden voldaan met uitzondering van fotoservice, horloge service en stomerij service.

U kunt uw betaling voldoen via:

IDEAL
Wanneer u kiest voor betalen via iDEAL, kiest u voor afhandelen van de betaling door uw eigen bank (o.a. ABN AMRO, ING, Rabobank of SNS Bank). U rekent vervolgens af in de vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank.

Na het ontvangen van uw betaling, zullen wij uw bestelling verzenden.

OVERMAKEN
Wanneer u kiest voor overmaken, dan kiest u ervoor om zelf het totaalbedrag handmatig van uw eigen bankrekening
naar de onze over te maken. U kunt dan het totaalbedrag onder vermelding van uw bestelnummer handmatig
overmaken op ons bankrekeningnummer: 368.500.616 

Iban: NL 87 RABO 0 368 5006 16.

Na het ontvangen van uw betaling, zullen wij uw bestelling verzenden.


Betaalmogelijkheden in de Elbertsen Warenhuis winkels

  • Contact geld
    U kunt uiteraard in onze winkels met contant geld betalen. Wij accepteren in onze winkels biljetten € 100,-, 
    € 200,- en € 500,- als betaalmiddel.
  • Pin
  • VVV/Iris Cheque
  • Cadeaubon
    Bent u op zoek naar een leuk cadeau? Verras uw familieleden, collega’s, vrienden of kennissen met een leuke Elbertsen Warenhuis cadeaubon! Zo wordt het geven van een cadeau leuk en ook nog eens gemakkelijk.


Voordelen Elbertsen Warenhuis cadeaubon

  • De bon wordt gratis in een feestelijk cadeaupapiertje verpakt. Zo geeft u altijd een cadeau met een persoonlijk en feestelijk tintje.
  • De Elbertsen Warenhuis cadeaubon kan zowel via www.elbertz.nl als in onze filialen als betaalmiddel gebruikt worden.
  • De Elbertsen Warenhuis cadeaubon is uitsluitend te koop in onze winkels. Maar kan na overleg, met onze klantenservice, ook online bestelt en besteed worden.
  • De waarde van de cadeaubon kan zelf worden bepaalt, elk willekeurig bedrag is, via onze klantenservice, te regelen.
  • Het saldo op de cadeaubon is onbeperkt geldig.
  • Het saldo op de cadeaubon kan in delen worden verbruikt.
  • Het saldo op de cadeaubon is op te waarderen naar elk gewenst bedrag.
  • Is het saldo op de cadeaukaart niet voldoende? Dan kunt u altijd bijbetalen met andere betaalmiddelen.

  • De Elbertsen Warenhuis cadeaubon is niet in te wisselen voor geld.
  • Elbertsen Warenhuis is niet verantwoordelijk voor in geval van verlies, diefstal, beschadiging of niet geautoriseerd gebruik van de cadeaubon.

 

Transactie mislukt
Helaas is deze transactie niet succesvol afgerond. U heeft in uw mailbox een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Als u het totaalbedrag hier overmaakt onder vermelding van uw bestel nummer, heeft u uw bestelling snel in huis.

Ook kunt u het totaalbedrag handmatig overmaken op bankrekeningnummer: 368.500.616 onder vermelding van uw bestelnummer.

Iban: NL 87 RABO 0 368 500 616
Bic: RABONL2U

De door u bestelde producten worden, na betaling, zo spoedig mogelijk naar u verzonden.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

 

 


Afhalen

 

Afhalen in een Elbertsen Warenhuis winkel

Het is mogelijk om online een artikel te bestellen en deze gratis af te halen in een Elbertsen Warenhuis filiaal naar keuze, u dient dit dan aan te geven tijdens het bestelproces.

Als u uw bestelling op wilt ophalen in de Elbertsen Warenhuis winkel verzoeken wij u uw digitale factuur uit te printen en mee te nemen naar de winkel. Dit is uw 'afhaalbewijs'. Daarnaast verzoeken wij u om een geldig ID bewijs mee te nemen.

Alle artikelen kunt u gratis afhalen in één van de Elbertsen Warenhuis winkels in Wekerom, Otterlo of Harskamp.

 

Hoe weet ik of mijn internet bestelling / pakket is afgeleverd in de winkel?

Wanneer het pakket wordt verzonden, ontvangt u een e-mail, aan de hand van deze mail kunt u zien wanneer uw bestelling en in welk filiaal uw bestelling is afgeleverd.

U kunt ook altijd telefonisch contact zoeken met de winkel, u vindt de telefoonnummers terug op onze website.

Wij adviseren u om uw factuur met het bestel nummer bij de hand te houden zodat men u sneller van dienst kan zijn.


Bezorgen / Verzenden

Hieronder ziet u de verschillende tarieven die wij hanteren:


Verzendkosten

  • Bestellingen t/m € 100,-   € 6,95*
  • Bestellingen van € 100,- of meer worden GRATIS thuis bezorgd.

 


Levertijden

Wat zijn de levertijden voor een online bestelling?

Bezorging aan huis door PostNL

  • Bestellen*    Bezorgen*
  • maandag       dinsdag
  • dinsdag         woensdag
  • woensdag      donderdag
  • donderdag     vrijdag
  • vrijdag          zaterdag
  • zaterdag       dinsdag

Als u tijdens werkdagen (ma t/m vr) voor 16:00 uur bestelt, heeft u uw bestelling de volgende dag in huis*.

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een Track & Trace code. Met deze code kunt u de actuele status van uw bestelling bekijken en volgen.

* Op zondag worden er geen bestellingen verzonden.


Afhalen in een filiaal van Elbertsen Warenhuis

Als u tijdens dagen (ma t/m za) voor 22:00 uur bestelt, kunt u uw bestelling de volgende dag* in de winkel naar keuze afhalen.

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een bericht met de datum en tijd dat het pakket bij het door u gekozen filiaal in de winkel ligt.

* Op zondag zijn onze winkels gesloten. 

 

Ik was niet thuis en heb de bezorger gemist, wat nu?

PostNL:

• Het pakket wordt standaard tweemaal aangeboden (u ontvangt bij elke poging een briefkaart).

• Het pakket zal na twee pogingen naar een PostNL Servicepunt gaan.

• Het pakket zal gedurende drie weken af te halen zijn bij een PostNL Servicepunt.

• Het pakket zal na drie weken retour gaan naar Elbertsen Warenhuis (Wekerom).

 

________________________________________________________________________________________________

 

Garantie

Kan ik met mijn factuur / kassabon garantie claimen?


De factuur / kassabon is het aankoopbewijs van uw artikel. Hiermee kunt u garantie claimen zoals wordt aangeven in de algemene voorwaarden van Elbertsen Warenhuis / www.elbertz.nl.

Bij deze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die u als klant heeft op basis van de wet.

 

________________________________________________________________________________________________

 

Ruilen / Retourneren 

Ruilen/retourneren in een Elbertsen Warenhuis winkel

Indien u een artikel in één van onze Elbertsen Warenhuis winkels hebt aangeschaft kunt u dit artikel binnen 30 dagen na aankoop, bij elk Elbertsen Warenhuis filiaal retourneren mits dit artikel aan onderstaande voorwaarden voldoet:

 

• U dient in het bezit te zijn van de originele kassabon of een kopie van de kassabon of een bankafschrift of een factuur.

• De oorspronkelijke, complete en onbeschadigde verpakking van het artikel.

• Het ongebruikte en onbeschadigde artikel.

• Gesealde artikelen worden alleen geruild, wanneer de verpakking ongeopend en/of onbeschadigd is.

• Verbruiksartikelen zoals stomerij en foto's kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

 


Ruilen / Retourneren via de www.elbertz.nl website

Wanneer u via de webshop www.elbertz.nl een aangekocht artikel wilt ruilen of retourneren, kunt u het artikel gratis ruilen/retourneren bij een Elbertsen Warenhuis winkel naar keuze, mits er bij het ruilen een ander artikel op voorraad is. De winkel zal u in dit geval vragen om de factuur van het te retourneren artikel.

U krijgt direct uw aankoopbedrag terug wanneer u de volledige bestelling retourneert of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.

U kunt het artikel ook binnen 30 dagen naar Elbertsen Warenhuis retour sturen. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Ruil formulier volledig in te vullen en bij het te retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. De klantenservice verzorgt de restitutie van het betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel of binnen 30 dagen na aanmelden van het artikel, afhankelijk van de manier van retourneren.

 

• U dient in het bezit te zijn van de originele kassabon of een kopie van de kassabon of een bankafschrift of een factuur.

• De oorspronkelijke, complete en onbeschadigde verpakking van het artikel.

• Het ongebruikte en onbeschadigde artikel.

• Gesealde artikelen worden alleen geruild, wanneer de verpakking ongeopend en/of onbeschadigd is.

• Verbruiksartikelen zoals stomerij en foto's kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

 

 

De beste Ebertz aanbiedingen per e-mail ontvangen?

Wij bieden de mogelijkheid om Elbertz aanbiedngen automatisch per e-mail overzichtelijk te ontvangen.

Het werkt heel eenvoudig:

Meld je aan via de aanmeldknop aan voor deze gratis service. Ontvang iedere week een e-mail met daarin jouw favoriete Elbertz aanbiedigen, zoals Elbertz Last Minute en Elbertz Select

Je kunt op ieder gewenst moment eenvoudig jouw profiel aanpassen. Uiteraard respecteren wij jouw privacy; lees voor meer informatie onze Privacy policy.

* Verplicht veld